And the award goes to…

HAPPY AWARD!

ME…!!!

Haha..! Salam…

Hari ni agak rajin nak bloghopping lebih sikit dari biasa… Hop sana, hop sini, singgah sekejap blog Miss Dyana.. Miss Dyana bagi saya award.. Happy Award katanya.. Saya sangat suka, sebab ini adalah first award yang saya dapat..kena pulak tu dengan mood saya hari ni.. Hehe, thank you Miss!

Award ni unik sikit sebab penerima award kena jawab 8 soalan..

1. Adakah anda happy sekarang?
Sangat happy.

2. Kenapa anda happy?
Ada beberapa sebab:

  • Lagi 15 hari akan bergelar Datin R (Hehe..nak jugak..)
  • Baru lepas jumpa Aihazel, Udahazel dan bayi-bayi comel mereka.
  • Sebahagian dari DIY plan saya menjadi.

3. Apakah benda yang boleh membuatkan anda happy?
BENDA…Chocolate la..(Terbukti secara saintifik, kan?)
Kalau PERKARA, boleh jawab, “bila Dato’ R melafazkan, Aku terima nikahnya.. hehe.. (Please excuse me, I’m in wedding mode, I just can’t help.. ^_^)

4. Pernahkah anda menerima tag?
Pernah…dulu-dulu la..

5. Nyatakan warna yang anda suka.
Semua suka..berubah-ubah mengikut musim..

6. Beritahu 9 orang yang anda mahu tag.

7. Tuliskan sesuatu tentang orang yang anda tag.
Mereka semua super duper senior di TIGS…hehe..

8. Adakah anda happy dengan apa yang anda ada?
Alhamdulillah…happy sangat-sangat.. 🙂

4 comments on “And the award goes to…

  1. Jika di tag, maka dapat award kah? hahahaha.. (cekgu dulu kata, takde soalan bodoh. malu bertanya sesat jalan)

  2. arfah: bila saya bgtau dia mnta amik award, dia kira dapatla. that’s how it goes 😉

    eliz: thanks eliz terima award tu~ ^^

Tinggalkan Jawapan

