Empat Enam Lapan Sepuluh / Lima / Dua Kosong Satu Kosong

Salam…

Phew…!!

Alhamdulillah syukur… Lega rasanya bila dah siap semua assignments dan final project system documentation… Akhirnya, fasa paling SESAK dan SEKSA dah berjaya saya redah kasi pecah.. Uuuuuuuuuuuiii, tak nak ingat lah…macam boleh terasa lagi betapa stressnya saya masa tu.. Macam time bomb.. Nasib baik tak meletup..Hehe…

Minggu depan, final exam akan bermula… Ada 4 paper semuanya…

  1. 4 May 2010 – 350CT Systems Security
  2. 6 May 2010 – 380CT Formal Aspects of Computer Science
  3. 8 May 2010 – 320CT Distributed Application Development
  4. 10 May 2010 – 340CT Large Scale Software Development

Betul-betul seminggu..  Tinggal seminggu je la sisa-sisa waktu yang ada untuk saya pulun habis-habisan..  Harap-harap saya boleh lulus semuanya DENGAN CEMERLANG.. Lepas tu, sudah boleh bernafas lega…InsyaALLAH.. Amin~~

Sempena nak exam ni, saya nak minta maaf dengan semua, andaikata ada yang terasa dengan penulisan saya, kata-kata saya tak kira sama ada di dalam blog atau di luar blog.. Maafkan salah silap saya ye.. Terima kasih kerana menyokong saya selama ini.. Sayang semua!! 😉

Baiklah.

Saya nak bersiap-siap untuk berjuang…

Doakan saya ye!!

Tinggalkan Jawapan

