Rasa apakah ini??

Salam…

Saya tak pernah rasa begini.

Ini pertama kali.

Tak tahu macam nak gambarkan perasaan tersebut.

Saya tak jumpa perkataan yang sesuai.

Terharu + Bahagia + Cair~~~

Semuanya gara-gara Dato’ R tujukan saya lagu ini..

For The Rest Of My Life – Maher Zain

I praise Allah for sending me you my love
You found me home and sail with me
And I`m here with you
Now let me let you know

You`ve opened my heart
I was always thinking that love was wrong
But everything was changed when you came along
And there’s a couple words I want to say

(chorus)
For the rest of my life
I`ll be with you
I`ll stay by your side honest and true
Till the end of my time
I`ll be loving you. loving you

For the rest of my life
Thru days and night
I`ll thank Allah for opening my eyes
Now and forever I, I`ll be there for you
I know that deep in my heart

I feel so blessed when I think of you
And I ask Allah to bless all we do
You`re my wife and my friend and my strength
And I pray we`re together in Jannah

Now I find myself i feel so strong
Yes, Everything changed when you came along
OOOO
And there’s a couple words I want to say

repeat chorus

And now that you`re here
In front of me
I strongly feel love
And I have no doubt
And I`m singing loud that I`ll love you eternally

For the rest of my life
I`ll be with you
I`ll stay by your side honest and true
Till the end of my time
I`ll be loving you, loving you

For the rest of my life
Thru days and night
I`ll thank Allah for opening my eyes
Now and forever I, I`ll be there for you
I know it deep in my heart

♥♥♥

Nota 1: Lagu ini mengisahkan tentang ikrar seorang lelaki yang akan mengahwini gadis yang dicintainya.. dan harapannya untuk hidup di alam rumahtangga yang diredhai ALLAH SWT..  InsyaALLAH..

Nota 2: Ya, 86 hari lagi saya akan kahwin.. ::blush!::


11 comments on “Rasa apakah ini??

  1. ciketon: hehehe..dup dap dup dap…neves la..

    arejarz: hehehe…thank u jar..it’s 26 June to be precise…xper xper, nt aku wat satu entry pasal kawen ni eh…hehehe…

  2. thank u Mai…aku igt nk wat hjg tahun, tp sebelah lelaki nk awal…so, jadik la bln 6…masa tu ader 3-4 org gak kwn2 kite yg tgh dlm hari..hopefully ko leh jer dtg umah nt..kan?? 😀

  3. aku da hbs pantang..pastu nk bedal nasi beriyani kaww kaww..anak aku plak aku letak atas pelamin suh ko jaga..aku? g mamam…miahahahaha

  4. cepat2 kawen.. sgt seronok..heee
    hari kenduri sgt penat, tapi klu ingat balik best..heee…
    *cuma sgt kesal tak kesempatan entertain kawan2 dgn proper..

  5. hik hik hik…
    malu~~ bg la tips cik eton…terutamanya tips hari pertama di rumah mertua…confirm sgt kekok nt…huuu neves neves..

Tinggalkan Jawapan

