Hari yang indah… ^_^

Salam…

1 Januari 2009…Dato’ R datang lagi dengan sweet surprisenya..

Hantar SMS konon nak tidur awal…tapi, ketika seluruh dunia sedang bermandi bunga api sempena kedatangan 2009, Dato’ R dengan selamba mengatakan dia sudah berada di Air Hitam..

Eee…selalu macam tu tau..

Semalam (3 Januari 2008), lebih kurang pukul 11.45 pagi, Dato’ R datang rumah ..Yeay! Gembira tahap hidung berdarah..Hehehe..Makan nasi berdua, makan goreng pisang sepinggan..Kami berbual sambil Dato’ R betulkan notebook saya yang dah mula nak gedik-gedik ni..Seperti mengetahui apa yang bermain di fikiran saya, Dato’ R bookmark blog ini (sila klik ye utk lebih faham maksud saya) KHAS untuk saya..Adoiyai, kena sebijik..Lepas Asar, kami berdua dan adik saya ke BP Mall..Katanya, BIG Cinemas dah buka..kami tengok cerita Yes Man lakonan Jim Carrey..Kami balik ke rumah selepas makan di Rasamas..

Pukul 10 malam baru Dato’ R balik semula ke Air Hitam..rasa macam sekejap je jumpa..

“Jangan la macam ni..jumpa selalu kan tak elok..” Dato’ R memang rajin pujuk..

Sebelum balik sempat juga dia brainwash saya sekejap..

“Jangan malas-malas..nanti jadi kawan setan..” Adoiyai..kena lagi..

Tapi, tak apa..Saya memang bersedia untuk dinasihati.. ^_^

Dato’ R..terima kasih banyak-banyak..Saya ♥sayang♥ awak sangat!!

Dato' R..1437..^_^

Dato' R..1437..^_^

Advertisements

Jalan-jalan: Bekok

Assalamualaikum w.b.t..

Kali ni kita tengok gambar je lah ye..?

Tarikh: 1 Januari 2008

Lokasi: Hutan Lipur Sg. Bantang, Bekok, Johor.

Bil. Peserta: 19 0rang yang sangat teruja..(5 kereta)

dsc00945

Pintu masuk..

dapat "port" best..dekat dengan air..

dapat "port" best..dekat dengan air..

Sangat teruja...

Sangat teruja...

Pasang khemah dulu baru boleh makan..

Pasang khemah dulu baru boleh makan..

Bila nak masuk dalam air ni...

Bila nak masuk dalam air ni...

Atuk Mak tak larat nak jalan ye?Takpe, hero kan ramai...

Atuk Mak tak larat nak jalan ye?Takpe, hero kan ramai...

Mana gambar dalam air??

Alah mak…Nak berendam takkan nak bawak handset sekali kot..hehehe…